ЩЕ ОДИН “ПРИВІТ” ВІД АВТОРІВ СУДОВОЇ РЕФОРМИ

Щойно знайшов у законодавстві ще один “ляп” від авторів судової реформи.

Після 30 вересня цього року у Конституції України з’явився новий термін “публічне обвинувачення”. Відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 129 Основного Закону України підтримання публічного обвинувачення в суді прокурором є однією з основних засад судочинства. А згідно з п. 1 ч. 1 ст. 131-1 Конституції України підтримання публічного обвинувачення в суді здійснює прокуратура.

Проте, що являє собою це “публічне обвинувачення” реформатори вирішили не повідомляти. Вочевидь, час ще не настав.

Річ у тім, що у чинному КПК України використовується термін “державне обвинувачення” (п. 3 ч. 1 ст. 3 КПК України) та надається його визначення.

Положення про “державне обвинувачення” також містяться у чинному Законі України “Про прокуратуру”.

Виникає логічне запитання, як співвідносяться між собою поняття “публічне обвинувачення” і “державне обвинувачення” і наскільки повноважні у такій ситуації виконувати свої функції органи прокуратури, оскільки норми законів мають відповідати положенням Конституції України?

Інші матеріали

Залиште повідомлення